Mezlome08 Nasıl gidiyor hamileliğiniz ben 15.3 çok rahat geçiyor hamileliğim şuana kadar cok merak ediyorum herşeyi 😊
Fulyag Mezlome08 Bugün 15 hafta olduk ara ara gelen hafif kasık ağrılarından başka şimdilik bir sıkıntımız yok rahat geçiyor kendime nazar değdirmem inşallah 😁
Mnkse Mezlome08 aynıyız çok şükür ağrılarım geçti galiba gebeliğin bal ayı dönemine girdim hep böyle geçse ne güzel olur ☺
Esesli deletedmom99 benimde aynı 😊 Minnak prensesim sonunda gösterdi de kendini. Dün doktoruma sordum bebekler 38-41 hafta arası doğar. 20 Eylül -13 Ekim arası olur dedi. Ama programlarda hep 4 Ekim görünüyor
Dlktpl Masallah kuzlar 17.haftadayım bende hıc rahat gecmıyor keske rahat olsa kanamalı hamıleyım sureklı tedırgınlık bebısler ıyı olsunda gercı
deletedmom99 Esesli aaa ayniyz canmm bakalm ne zman dogack minnoslarmz adet tarihimze yakn olanlar hep kzz😂😂
Selisiiim Bugün bizde 13 haftalık olduk heyecanla bekliyoruz miniğimizi 😍 15-31 Ekim arası doğum gözüküyor hayırlısıyla gelsin hepimizin yavruları 💓
Seda21 Bugün bizde 17+1 olduk ve kontorolumuz vardi hastanedeyiz inşallah bugün sağlıklı oldugunu cinsiyetinin ne oldugunu öğreniriz 2 ekim gözüküyor doğumum internetten baktığımda😂😄
gulcehrem1 Seda21 bizde 17+1 olduk bugün haftaya kontrolümüz var inşAllah öğreniriz cinsiyetimizi 😍son adet tarihim 26aralık ☺
PasaninAnnesi 16 haftalık olduk benim rahat gecmiyo bunada şükür ama hep ağrıyla geciyo 😢 gece uyuyamiyorum ne tarafima cok yatsam o bacağm kalcam ağrıyo gün icinde de ağrısı devam edip kısıtlıyo beni yürümek zor oluyo baska sorunumuz yok cok şükür oğluşumla 👼💙
Mezlome08 PasaninAnnesi o tutulmalar kramlar megnesyum eksikliginden oluyomus canm benim muz çilrk bude madem cok iyi geliyo 😊
Esesli deletedmom99 bana başta erkek dedi %60 ama hazırlık yapmayın dedi. Sonra %90 kız artık başlayın hazırlıklara dedi😊😊 biraz kararsız bi prenses 😂😂😂
Deryaonursahan 16 hafta olduk elhamdülilillah güzel geçiyor.Doktorum bana da 6 eylül ile 6 ekim arası dedi tahmini doğum ise 5 ekim olarak gözüküyor dedi 🤗Rabbim tüm annelere bebişlerini sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip etsin inşaAllah🙏
deletedmom99 Esesli ayy yerim kuzuyu bizede 1 hafta once kıza benziyo kız dedi bende alıs veris icin diger muayneyi bekliyorum iyice kesinlessin oyle baslayaym diyorum😙
deletedmom99 Esesli demekki degse biliyo cammm ben kz hissedyrm bence degsmzde yinede beklim bi kez daha soylesinler icim rahat rahat als vers yaprm😍
Elcnerdgn Bizde 15haftalık olduk genel olarak rahat geçiyor ama geceleri uyumak sıkıntı heryerim ağrıyor gün içinde de bazen halim hiç olmuyor ☺
eCeCik Bende 13+6 dayım çok rahat bir hamilelik benimkide maşallah. Ama göbeğim çıktı benim ya hafif yanlardan şişti bide azcık çıkıntı oldu karnımda sizinde çıktı mı ? Bu arsda 2 hafta sonra cinsiyet öğreneceğiz
Seda21 gulcehrem1 yeni gördüm canım yazını kusura bakma seninle aynı günüz maşallah ögrene bildin mi cinsiyetini😇😂😌
Esesli deletedmom99 aynen ben hala korka korka alıyorum zıbınlar falan genelde beyaz sarı pembeye pek yanaşmıyorum ama son kontrolde tekrar kız dedi