Aylan Benim de normalde tansiyonum düşüktür 34.haftamda 13 lere yükseldi normaldir dedim ama 35.haftamda 15 tansiyonla gittik hstaneye baş dönmesi, baş ağrısıyla 16 yla da sezaryene girdim. Gebelik zehirlenmesinden dolayı. Haftan olarakta risklisin korkutmak istemem tabi bununla beraber idrarda protein olması gerek ama dikkatli ol. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah.