HamzaMoms Duygu4444 evet canım hep sol tarafta göbek deliğinin altında hissediyorum tekmelerini sen ?
Duygu4444 HamzaMoms bende sağ kasıkta hissediyorum doktora söyledim hareket olabilir mi diye, o da evet ilk hareketler öyle oluyor ama sürekli aynı yerde olması kas seyirmeside olabilir dedi 😊
HamzaMoms Duygu4444 dün gece sana yazdıktan tam sonra ve sımdı tam ortada tekme atıyo canım sol tarafta beklerken ortadan pırtlattı bizimki 😂 öyle inat ki babası tutunca kıpırdamıyor bir kaç gün sonra tam emin olursun sende
Miniginannesiiii1111 aezgi 18. Haftada segerme gibi oldu pıt pıt 😇 daha sonra istikrarlı devam etti ama tam hareketini 20. Haftadan sonra hissettim 😇