Kızlar iki gecedir eşim uyurken horladığımı söylüyor, normalde çok çok yorgun olduğum zamanlar ara ara horladığım olmuştur. Ama iki gün üstüste olmadı. Yazık gece 3 ye salona gidip yatmış 😂 gebelikte horlama diye biraz internette araştırdım sahiden oluyormuş. Başına gelen var mı? Acaba doğumdan sonra geçer mi?