Açıkçası ben daha dün ayla hanıma gittim herkes randevu alabilmek için sıraya girdi 2 hafta sonrasına bile randevu alamadım dolu dediler anca 1 ay sonrasına aldım evet aşkın bey de iyi ama gidecek olduğu için tercih etmedim yani benim görüşüm ayla hanım daha sıcakkanlı benim için doktor çok önemli. İlk gebeliğimde düşük yaptığımda aşkın beyin eşi çiğdeme gidiyordum bana hamileliğimi zehir etti ve ne olduysa gitmiş zaten.