Emirinannesiiiiiii glcyln erken doğum riskim var o yüzden sordum hafta olarak normal diyor doktor ama erken gelme ihtimali olunca beni düşündürüyor 🤦🏽♀️
Blackkcat Bernagokhan yanlış yazmışım canım şimdi farkettim 2668 di 34+0da,dr biraz önde dedi yediklerine dikkat et dedi zaten gebelik şekerinden dolayı diyet yapıyorum
Blackkcat Bernagokhan ben yanlış yazmışım canım 2668 di 34te ama seninkide çokmdüşük deil bence sonuçta daha kaç haftan var
Smcvlc 2600 kilosu boyuda 49 cm sizlerin nasıl normalmi acaba cumartesi tekrar gidecem 36+3olarak bakalım ne kadar almış bana da az gelmişti çünkü 2 haftada 300 grm almış normalde 600 grm falan alıyordu
tugbaayaz Emirinannesiiiiiii 35+0 da 2700 gram boyumuzu o an söylemedi doktorumuz 4 hafta önden gidiyor 39 haftayla uyumlu çok uzun bi bebek olacak dedi
civcivim_ Emirinannesiiiiiii canim bugün kontroldeydim 35+5 3.135 cıktı dr 2 hafta önde gidiyor dedi iri bir bebek olacak dedi masallah sübhanallah 😊💕
glcyln Emirinannesiiiiiii sizin kac kilo cikti peki 35 te? Bu haftalarda zaten gelişiminin cogunu tamamlamis oluyor endiselenmeyin erken gelse bile bir kac haftada eminim toparlar 😊
Emirinannesiiiiiii glcyln 2900 kilo 50 cm olduk bizde ama 35+6yız 3 kilo ve üzerini görsem rahatlicam☹️
reyrey Emirinannesiiiiiii benim arkadaşım daha yeni 39 haftalık doğurdu 2900 gr kilosu gayet iyi bebeğinizin sıkıntı dert edecek hiç birşey yok erken doğsa bile ciğerleri geliştiyse küvese bile alınmaz problem yok içiniz rahat olsun
glcyln Emirinannesiiiiiii kilosunun da boyunun da masallahi var hic dertlenmeyin 😊 ciger gelistirici de vurmuslar endiselenecek birsey kalmamis 😊 siz sakin rahat olunki bebis de endiselenip huzursuzlanmasin
Emirinannesiiiiiii reyrey ciğer gelistirici vurdular zaten canım önlem amaçlı bakalım artk bekliyoruz 🤗