N6gksl Allah Allah ilginç canım o da ya açılmama henüz bakılmadı zaten sadece nst bakıldı kendi doktorum konyada ben ankarada ailemin yanindayim suan doguma nasip olursa konyaya gidicem ama konyadaki doktoruma attim nst sonucunu o da çok agri gözükmüyor dedi burdaki de cuma gününe tekrar çağırdı kafam karisti bilmiyorum belime ve karnima agrilar giriyor ama arada