Kızlar selam. Doktor kese görününce sulandırıcı iğneye başlatacaktı ben de 5+2 yim doktora gittim ama başka doktora ( şehir değiştirdiğim için ) önce vajinal yaptılar baya evirip çevirdiler göremedik deyip hcg istediler 2477 çıktı progesteron da 17 çıktı. Öğleden sonra gittim konuşmak için bu kez doktorun kendisi vardı yeniden baktılar vajinal ultrasondan çok küçük sanırım ya da yok ama bu değerde çıkmalıydı dediler yok dış gebelik iç kanama olabilir vs diye gözümü korkuttular. Bu arada vajinal ultrason yapılırken acı hissettim rahmim ters olduğu içindir diye düşündüm. Eve geldim duşa girerken bi baktım çamaşırda nokta gibi leke sonra biraz sildim peçeteye sarımsı içimde olanlar çıktı heralde dedim. 5 dk sonra br daha baktım yine nokta gibi leke. Ağrım yok bu arada. Ama korkuyorum acaba sorun mu oluştu ultrasonla bakılırken ???