Selam kızlar, dün çatı muaynesi sonrası nişanım geldi çok heycanlanmıştım doğum yakın diye çünkü birazda sancım olmuştu, ama bu gün ne sancı ne başka bişey yok moralim bozuldu. Sıckatan mıdır nedem çok bunaldım hamilelikten. Keşke gelse oğluşum sağlıkla. Doğuramadım diye post açanlar doğuruyormuuş belki bende doğururum bu posttan sonra 😂😂😂