NidaTrk93 Doğum yapan bayanlara sormak istiyorum doğum yaptığınız gün bebeğinizin karnınızdaki hareketleri nasıldı çok hareketlimiydi yoksa hareketsiz mi?
Belmaaa NidaTrk93 40+0a kadar aşırı hareketliydi hele bir yere poposunu dayıyordu zaten kendi gelmedi suni ile başlattık sonra sezeryana döndük o hareketliliğe 42.haftayı görürdü bence
Kahve NidaTrk93 benim ikinci oglumda doğumdan bikac saat öncesi karnımı yırtıp çıkıcak GB sivriliyodu hareketide fazlaydı hatta ilkinde son haftalar daha yavasti şimdi kızımı bekliyoruz 37 hftlgm haftasına göre buda çok çok hareketli
Ahmetin_annesi NidaTrk93 37. Haftada dogum yaptim hateketleri nornaldi hatta dogum aninda bile nst de bagliyken gayet hareketliydi
NidaTrk93 Mihre kaçıncı haftadan itibaren gerçi her hamilelik her kadın farklıdır ama merak işte. Benim ufaklık çok hareketli mahşallh 37. Haftadayız
Mihre NidaTrk93 38+0 da doğum oldu,son iki hafta hareketlerinin az oluşu beni çok tedirgin ediyordu.Ama şöyle bir durum var artık son haftalarda hareketler yerleri daraldığı için daha az ve daha güçlü oluyor.
NidaTrk93 Kahve bende 37 yim çok hareketli ama ikinci oğlunuz için doğumdan bir kaç saat öncesine kdr çok hareketliydi dediniz o zaman bebeğin kanala girmesi gerekmiyormu acaba
NidaTrk93 Mihre benimde bu haftalar çok çok hareketli yani dışardan bakışdığında hareket ettiğinde bacağı flan belli oluyor karnımı yırtıcak gibi sivriltiyor🙈
NidaTrk93 Ahmetin_annesi allallh demek benim mantık doğru çalışmıyor sanki doum kanalına girmeye hazorlandığı için hareketsiz olur diye düşünüyordum hep 😃