KubraSS- Bsrayby bende araştırdım Dr bişey demedi kreatinin düşük böbrek fonksiyonlarının çalışması imiş hamilelikte böyle olması normal diyordu aşırı bı düşüklüğü yoktu benim ama üre normal gözüküyordu ureyi bilmiyorum
Bsrayby KubraSS- benim üre 6 çıkmış kreatin de 0.56 doktora cuma günü gidicem ama yinede inana merak ediyor
Angelada Benim ’de üre 3.74 kreatinin 26 doktor Bakti bişey demedi bende merak ettim unuttum ’da sormayı siz sorduğunuzda yazar mısınız
Bsrayby KubraSS- aslında çok içiyorum çok aşırı da lavobaya gidiyorum günüm lavobada geçiyor diyebilirim
KubraSS- Bsrayby benimde öyle hatta banyo yaparken wcden çıkıp giriyorum ama banyoda bile durmuyor o derece 😁 Dr normal şeyler söyler insAllah