Merhaba arkadaşlar şöyle bir sorunum var reglim 7 gün gecikmişti 7. Günün sonunda ise regli olmuştum ve reglim dün bitti ama bugün kahverengi lekelenmem oluyor hiç böyle bişey yaşamadım regli bittikten sonra leke gelmesi gibi sorun hiç yaşamadım böyle bir durumla karşılaşan oldumu hiç ???