Merhaba Kızlar doğum hikayesi okurken hep tedirgin oluyordum özellikle sezaryen hikayelerinden 🙋🏻♀️
Normal doğum diye başladığım bu güzel hikayem sezaryenle sonuçlandı ve sezaryenden daha çok korkan biriydim 😂
öncelikle 40+5 e kadar kendiliğinden gelmesini bekledik gelmediği gibi hiç ağrım sancım olmadı hamileliğim çok rahat geçmişti zaten 21 inde kontrolüm vardı bebeğim hiç aşağı inmemiş çatı muayenesi yapıldı ve öyle korkulacak bir şey değil kesinlikle rahat olun 3 saniyelik bir olay 🤭 sonrasında doktorla görüştük konuştuk eğer normal doğum istersem 1-2 gün sancı çekebileceğimi ve bunun sonuncunda bile bebek aşağı inmeyebilir sezaryen olabilir dedi ani bir kararla normal istediğim doğum sezaryene döndü
Spinal sezaryenle bebişimize kavuştuk korktuğum gibi hiç değilmiş 🤭😬 Hiç denecek kadar az ağrım oldu bir ağrı kesiciyle hallettik 🙋🏻♀️ 17.00 de bebiş doğdu 22.00/22.30 gibi ayağa kalktım bir iki saat içerisinde gazım çıktı şu an gözetim altında saatimi doldurmayı bekliyorum sürekli yürümek istiyorum yattıkça her yerim batıyor 😁😂 onun dışında her şey yolunda korkmayın doktorunuza güvenin kızlar 🐣😋