Çatı muayenesi için buradaki yorumları asla okumamanızı tavsiye ederim ben okumuştum ama hiç takmadım çünkü kişiden kişiye değişiyor bu can yanması durumu bir de öyle yorumlar gördüm ki yani aşırı abartıyorlar insanları bu kadar korkutmak neden? Doktor parmağına jel sürüp kontrol ediyor ben anlamadım bile sonrasında ne bir ağrım oldu ne de kanama vs oldu. Bir sonraki hafta birdaha kontrol etti açılma varmı diye çok hafif bir sızı hissettim kontrol ederken o kadar yine sonrasında hiçbir ağrım olmadı.