Hediye42
Babyveannesi
Tortilla
Duygukc
Ben 39. haftamdayim.. 37den once yapmıyorlar diye biliyorum. yapmak isterlersede siz geçistirin yaptirmayin bence. doğumu tetikler Allah koruusn erken dogum yaptırabilir. Beni çatı sedyesine aldilar. soyunup doktoru bekliyosun. üstümü örttüler. doktorum erkekti. ben bide hamileligim boyunca iliski yaşamadım, düşük tehlikem olmuştu 2 aylikken. o korkudan bidaha yaşamamıştım. onunda verdigi zorluk oldu mu bilmiyorum. eline eldiven takti jel sürdü. baya ileriye kadar soktu. ben biraz bagirdim tabi. kemigin musait dedi ama nasil yapabilecek misn böyle oluyor normal dogum dedi.. düşün dedi. sezeryan istersen yarında aliriz dedi. Kısacası canim cok yandı, cok kastım kendimi. korkutmak istemem kimseyi ama Yalanda soylemeyeyim. kisa suruyor evet 5 dakka. ama zordu yani😅 şuan yeni geldim eve okadar bosluktayim ki, kararsiz kaldim. yapabilir miyim die. ailem tabikide sezeryana karşı. bekle gününu yaparsin diyolar. bekleyecegim galiba 🥺🙏🏼