Selam kzlar bugun ayrintilim vardi baya ugrasdu bakdi karnimada cok basdrdu bazen vurdu cihazi cnm yandi neyse asil soru bebek 22+2 olmasi lazimken 21+1 ckdi genel olarak kafasida 20+3 cikdi moralim bozuldu biras kndi dr gsterdim oda tam aciklama yapmadi tup bebek benimkisi nsg yani genetik taramali embriyo 2 test yaptrmamisdim ikili twst ne ckmisdi deri bnde yaptrmamsdm dedim oda kagida bsey yazmamislar normal gzkuo dedi ama bayramdan snra gel bakalim dedi akrabalik varmi die sordu yani icimi pek rahatlatmadi varmi bole olan ?