Dk72 Onunla alakası yok inanın,her türlüsünü denedim.Eşimle gece yarısı kalkıp egzersiz yapıyoruz,biraz dolanıyorum evde mesela açılıyor ama yatınca yine kilit.Bana ilk gebeliğimde doktorum hormonlardan dolayı kas tendomları gevşiyor,kas ağrıları ondan olur eğer ki kuvvetli kemik yapın yoksa olur demişti.Ben başka geçerli,mantıklı açıklamasını bulamıyorum artık.