Firfir90 ben de normal olduğunu düşünüyorum özellikle sırtüstü yattığım da oluyor çünkü karnım geriliyor bebek daha farklı hareket ediyor haliyle on saniyede de çözülüyor. Doktorum normal dedi Nst ye bile bağladı benim içim rahat etmeyince sizin de bir durum olduğunu düşünmüyorum ama kontrolden sonra buraya yazsanız olur mu doktorunuzun ne dediğini😍