Rukiyeqltntssss Kızlar 3 tane gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün hastaneye gittim önce ulrtrasondan baktı sonra kan istedi kesenin gözükmediğini söyledi benim gibi olan varmı gözükür mü daha
Mink Rukiyeqltntssss Daha çok erken önce kan testi verip beta değerine göre ultrasona girmen daha sağlıklı idi sakin ol stres yapma hrmen kötü düşünme ben kese gözüktüğünde 3700 olmuştu beta öyle görebildim
MehZey Rukiyeqltntssss erken daha bı iki hafta daha sabredin tekrar konturole gidin görünür insaAllah
iremgun Rukiyeqltntssss 2500ün altındaysa kese gözükmeyen normal. Hatta bazı cihazlar 5binin altını bile göremiyor. Telaş yapmayın
Sndserl Rukiyeqltntssss canım bende adet gecikmesinden 1 gün sonra gittim doktor kese görünmüyo erken daha 1 hafta sonra gel tekrar bakalım demisti
KEmine Rukiyeqltntssss normal canim benimde beta 411 cikti doktor 10 15gun sonra gel dedi degerin düsukse gözukmuyormuş
AyaYlmazYldrm Rukiyeqltntssss erken gttiysen gorunmeyebilir canim oglumnki 5. Haftadan snra gorunmstu korkma
Rukiyeqltntssss Kızlar çok sağolsun birazda olsa içime su serptiniz 1 yıldır istiyoruz bu ay idrarda pozitif çıktı kese görünöeyince korktum
ez_ Rukiyeqltntssss Ben de ayni senin gibi 4 gün sonra gittigimde kese görünmemisti. 10 gün sonraki randevumda gördük :) gec yumurtlama - döllenmeden olabiliyor, benim bebegim son adet tarihime göre hesaplanandan 5 gün daha kücükmüs mesela. merak etmeyin.
Deletedmom320 Rukiyeqltntssss adet gününden hesaplayınca 5. Haftada vajinal ultrason ile görmüştük erken sizin henüz ama iki günde bir kan verip beta değerinizin iki kat atıp atmadığını takip edip 10 gün sonra tekrar bir gidin