Tortilla aynen Benim anlatmak istediğimde buydu yanı biz bilemeyiz, ya bide inanır misin bende bu sabaha kadar boyle düşünüyordum yürüyüşler hareketler bol egzerler cok iyi geldiğini vs, hatta doktorumda bana bol hareket önermişti ama megersem her durumda hareket etmekte dogru değilmiş. Bi arkadasin doktoru asla hareket etme demis mesela. Şaşırmıştım. Hatta sabah doktorumun odasına girerken benden önce ki hastasına hasta tam çıkarken yürüyüş yapma ki donsun dedi demek ki her durumda hareket yapilmiyor 🙄