ecembugra53 asliyusuf cok iyi canım 😊👏🏻👏🏻 Maşallah de annesi 😊🧿 benşm de önden gidiyor bende 2 hafta sonra 27 olucam bende merak ediyorum kilosunu 😊
Anneyim asliyusuf valla bu kilo işi benim bu hamileligim de kafamı karıştırdı 4 üncü ama kızım kilolu mu dogacak acaba ben 27 haftalık ken gittigimde 1,700 gram demişti. Şu an 32+1 haftalık olduk bayram dan sonra inşallah kontrollümüz cok heyecanlıyım
tugbaayaz asliyusuf benimki bi önde gitti bi haftasını yakaladı derken 2 aydır tam haftasıyla Uyumlu gidiyor 😊
S-e3506 asliyusuf banada 31 haftalığız 1700 gram boyu 41 cm dedi benimki normal mi doktor gayet güzel dedi ama emin olamadım
asliyusuf S-e3506 valla ben 28 deyn iste 1400 30 uncu haftayala uyumlu dedi sennde 31 ise normldr 1700
Esranyr S-e3506 gayet iyi 31 haftalıkken 1570 gramdı bebek bana çok az geliyordu şimdi 38 haftalık olduk 3250 olmuş beslenmenjze dikkat ederseniz 38. Haftalarda sizin daha fazla bile olabilir 😊
Miniktosbagim asliyusuf 33 haftalık bugub kontrole gttm 5 hafta onden gdyo doktor sasirdi renkli ultrasona gönderdi kg 3200 ckti 2 hfta sonra kontrole gtcm
S-e3506 asliyusuf normal dedi de ne bilim yine de insan kafası karışıyor ben 27 haftalıkken gittiğimde 1040 gramdı bugun gittim 31 haftalığız 1700 dedi
tugbaayaz asliyusuf aynen doktorumda öyle dedi normal doğum istiyorsun tombiş olmasın uyumlu gitmesi iyi dedi
Asmin_123 Miniktosbagim masallah fazlaymis bıraz gebelik şekerınız varmı 37 haftalık hamileyim bebegımın kılos 3500 ve doktor cok oldugunu söyledi o yüzden dogum tarıhını beklemeyıp 38 haftada sunı sancı verecekler cunku yoksa normal olarak zor olur dedi bende kabul ettim cunku kılosu cok olunca dogumu zorlaştırıyor
asliyusuf Miniktosbagim oo masAllah sizinde baya tombis olcak o zmn saglikli olsunlarda napalm ya ben kiloda almadm fazla normlde bsleniyorm bakalm artk