Merhabalar pazartesi günü gittim ve şeker yüklememi yaptım sizlere anlatayım öncelikle hekiminiz kaç gr glukoz yükleyecegini belirliyor benim doktorum 75 gram istemişti ben geceden beri açtım sabah açlıgıyla bakılmasını istiyorlar genelde . İlk parmagımdan kan şekerime baktı hemen sonra damardan kan aldı ve elma aromalı glukoz verdı kola fanta gbı 33 cc lık kutularda düşünün onu 5 dk da içmem gerektiğini söyledi içtim ve 1. Saatte tekrar kan aldı sonra 1 saat daha bekledim 2. Saatte tekrar kan aldı yani ben 11 de başladım 1 de bitmiş oldu genelde glukozdan sonra bayılanlar kusanlar oluyormuş ama benım glukozumun tadı güzeldi çok şükür aynı günde sonucun çıkıyor benim güzel geldi sonucum sizlere de Allah kolaylık versin