SerNur11 ben kullanmıştım hamileyken ama folik asit kullanmıyordum, zaten vitamin içmeye başlayınca foliği kesiyorsunuz. İlk 2 ay kullanmıştım folik sonra hatta mide bulantısından beslenmem istediğimiz gibi olmayınca, foliği bıraktırdı doktor vitamine geçirdi.