Dün alttan ultroson yaptı, detaylı ultroson çekildi kese var gözüküyor fakat kan değerim
13 temmuzda 190ken
22 temmuzda 890 çıktı.
24ünde tekrsr kan vericem. Fakat şimdi dış gebelikten çıktı olay yalancı genelik denildi. Moralim şuan hiç yerinde değil dünyam başıma yıkılmış gibi. Ne kadar moralimi düzeltmeye çalışsamda kalbim acıyor. 1 hafta geriden bile gelse kan değerlerim normal şekilde yükselmediği için yalancı gebelik nasıl oluyor ..