Rabia_Nazar Kızlar oglumuzun olacağını öğrendik isim olarak ne önerirsiniz? Muhammed âsaf diyede bir düşüncemiz var🥰
Esmaemir17 Rabia_Nazar sizin seçtiğiniz isimde güzelmiş benimde Mehmet Ali adında bi paşam var şimdi ikinci paşamı bekliyoruz onada Hüseyin Buğra düşündük 💙💙🥰🥰
ecembugra53 Rabia_Nazar ismini cok güzel düşünmüşsünüz canım Ömer asaf yiğit mert yağız ebubekir buğra 😊💙
Gulbgn Rabia_Nazar hayırlı olsun cnm ama adım atsam Asaf dolu Muhammed ismini bende çok beğeniyorum bende düşünmüştüm ama AHMET koyduk
Rabia_Nazar Gulbgn hemen hemen aynı isim sayılır 🥰 benden çok hani eşim olsun ailesi çok seviyo Muhammed ismininbende seviyorum
Esmaemir17 Rabia_Nazar teşekkür ederim benim oğlanın sınıfında arkadaşının adıydı duyduğumda çok hoşuma gitmişti bizede nasip olacak inşallah ☺️
Busramd Rabia_Nazar bizim erkek gibi duruyor ilk oğlum Mustafa demir di buda erkekse ya Göktuğ ayaz yada Göktuğ devrim koyucaz