sehrinazcklglukhlfa Merhabalar, 38.haftadayım her an Doğum olabilir diye heyecanlı bekleyişteyiz♥️ Başakşehir Çam ve Sakura Hastanesinde Doğum yapan var mı acaba? Görüşleriniz nelerdir ? 🐣
Aylin90 sehrinazcklglukhlfa öncelikle sağlıkla kucapına al kuzum doğumu orda yapmadım ama hastane tertemiz kalabalık yok doktor ve ebelerde çok iyi davranıyırlar 2 gündür ordayım bitek dünkğ doktor hoşuma gitmedi normal doğum olunca insan tecrübeli doktor istiyor karşısında ama o kadar gençler hevesliler ki bende doğum konusunda tereddütteyim