HamzaMoms ya bende açtım küçük zaten bezler 3 6 kilo olması bana cazip geldi. Hem çok sıkmasın dedim. Ama anlamda niye 2 numara aldım dedi 1 alacaktın diyince kafam karışmıştı bir de ablam Molfix kullanıyor belki bezler arası boyut farkı vardır diye düşündüm. Deneriz bezi büyük olursa sızdırırsa 1 numarasını alırım diye düşünüyorum