Mrb kizlar dun bi post paylasmistim hamilemiyim diye test yaptim silik cizgi cikti bu sabah adet gunum sabah yaptim cikmadi simdi bi tane daha yaptim o cikti dun ilk yaptigim testle ayni marka bilemiyorum bu test erken gebelik testimi? Ya normalmi?? Neden bu testlerde silik cikiyoki?