Hanifeanli Nuray01 benımde aynısı oldu banada erkek dedıler hep 21+4 gunluk gebeyim detaylıya gırdım kız oldgunu soylediler ben cok mutsuz oldum ama saglıklı olması, daha onemlı dıye dusunuyorım yanılma oluyorsa gelsın sarı takımlar 😂🌸
balporsugum Nuray01 benim de önce erkek demişlerdi sonra renkli ultrasonda kız olduğunu öğrendik kızım doğdu renkli daha güvenilir. Zaten alışveriş yapmaya 30.haftada filan ancak baslamaniz lazım
Busra221 Tubaeliff fatma hnm bendede cinsiyet yanılması yaşadı fatma hanm ayrıntılıya reyhana gittim orda öğrendim sonra. Şimdi bunuda okuyunca iyice tırstım sen kime gidiyosun
Tubaeliff Busra221 bsnim 2.gebeliğim mürvet hanıma gidiyorum yine. 12 haftalıkken erken yorum yapmak istemiyorum dedi. 16 da kız dedi değişmedi. Ameliyatı da çok iyi idi. Hiç ağrım olmadı.
Loyasteri Busra221 öğrendim canım başka bir doktor kız demiş fakat nisa hastanesinde asiye uzun son kontrolünde erkek demiş ve erkek olmuş
Busra221 Tubaeliff bende fatmaya gidiyorum o yanıldı sonra ayrıntılıya girdim reyhana kız olduğunu öğrendim. 37 haftalığım bakalım doğumum orda olcam inş doktorumu çağırmayı düşünmüyorum kim denk gelirse ama aşırı normal istiyorum inş nasip olursa