Nuray01 hayırlısı olsun moralini bozma.bazen detaylıda bakan doktorda yanlış görebiliyor.benim ilk doğumumda ikizlerime doktorum ıkiside erkek demişti.sonra detayliya gittiğimde biri kız biri oğlan dedi.nasil olur doktorum ıkiside erkek dedi dedim baktı hee yanlış görmüşüm evet erkek dedi.olabiliyor…ama bazende 24.haftaya kadar kız gibi görünüp artık büyüdüğü için erkek olduğu net görülebiliyor keşke alışveriş yapmasaydın.benimde şimdiki doktorum yüzde 95 kız gibi ama sakin alışveriş yapma kendini alıştırma sonra erkek olabiliyor net bisey demiyeyim dedi bende detayliyi bekliyorum haftaya.19 haftaligim şuan…..Sen en iyisi bi doktora daha git.yada kendi doktoruna kesinlesir