Minigimm2020 2 anlam cikiyo bilen varmi Ay ışığının yansıması bide peygamber çiçeği diyo dogru mu acaba
Rabiakodal Minigimm2020 doğru olup olmadığını bilmiyorum ama inşallah bizim prensesin adı Asya Belinay 🥰
Yaprakserkann Minigimm2020 cennette peygamber çiçeği bende kızıma belinay ısmını koyucam Allah nasıp ederse
Didi6 Minigimm2020 Son 5-10 senede isimlerin çoğuna dinle, Cennetle ilgili bir anlam uyduruldu. Yok Cennet çiçeği, yok Peygamber’in en sevdiği çiçek, yok Cennetteki melek… Halbuki alakası yok. https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 Burada detaylı bir şekilde yazıyor.
Rabiakodal Minigimm2020 doğrudur ama eşimde anlamı peygamber çiçeği olduğu için Belinay koymak istedi ve dile de çok hoş geliyor
Minigimm2020 Rabiakodal yaniltiyolar bazi sitelerde cok karisti kafam bide büyüyünce nasil olur acaba kucukken tatlida
Rabiakodal Minigimm2020 biz birçok siteye baktık canım genelde hepsin de aynı anlam yazıyor babası ilk başta Umay koyacaktı ama onu baya araştırdık caiz değilmiş anlamından dolayı sonra belinay a yöneldi ama bence küçükken de büyüdüğünde de dile güzel gelen bir isim ☺️
Rabiakodal Canım her site farklı şeyler yazıyor arkadaşın yazdığında kelime kökü belin olarak alınmış bel olarak alırsan da bel=cesur İnay=savaşçı demek