GulcanYvz bn medılıfe gtmıstım kayıt actrdgımda düşük yapıyorum sanırm kanamam var demıstm saat 10 da gttm 1 de kan tahlılı yaptrdm, sonuçlar vs derken 3 e gelıyordu hala muayne olmadm.agrım arttı düşük yapıyorum kanamam var bnı ıcerı almak ııcn ne beklıyorsunz dedım ağlaya ağlaya ozaman hemen ıcerı aldılar. Calısanların burnu havada egolu hareketler sesıb çıkmıyorsa umursamıyorlar bıle, salak gbı okdr bıle beklemem Lazımdı, uygun dıye detaylı ultrason uda orda yaptrayım dedım bırsey soruyon burnu havada konuşuyolar asla gitmem oraya,