Dilara60 Pelin-65 tokatlıyım ama bende gurbetteyim 🥴 Medikaldeki doktorların iyi olduğunu duymuştum bende kuzenimden
Deletedmom414 Pelin-65 ah hemsehrim tokatliyim ama istanbuldayim sağlıklı doğumlar canım tokatın neresine gelin gittin hele 🤗😍
Serguzest Pelin-65 bende tokata gelin gelenlerdenim medicalde zülal hanıma gidiyorum il dışından yeni geldik 2 kez gidebildim henüz 35.haftalık hamileyim doğumu onda düşünüyorum inşallah pişman olmam
Beyhan6046 Bendee tokatliyim.Ama memeleketten uzağım mehmet nalbantta dogum yapti yengem benim medikalde
Annesed Devlette kübra ırmak diye bir doktor var resmen tokat icin şans kadın instagram kullananlar bakabilir dr.kubra ırmak
HKY Pelin-65 aaa maşallah bitmiş sayılır burdan doğum hikayenizi okuruz inşallah😇sağlıklı sıhatli kucağınıza almayı nasip etsin Allah