1 ağustos regl tarihli, ümitle çocuk haberi bekleyen arkadaşlar hadi bu ayda bekleyelim vala ben bu ay hiç bir şey yapmadım açıkcası uğraşıp düşünmedim de… Sadece ufak tefek sorunlar oldu üzüldüm ama yine kafaya çok takmadım. Ben eltimle konuşmuyorum çünkü sürekli bana gıcıklık veriyor biz evlendiğini sıralar eşime sürekli bebek var mı diye soruyordu ve ben hiç hamile olmadım köyde hamile diye adımı çıkarmıştı çok sinirlenmiştim ondan beri konuşmuyorum ve sırf bana inat hamile kadı 3. Çocuğu doğurdu. Ne zaman kaynanamlara gitsek kaynanam onun çocukları güzel onun çocukları şöyle böyle aha şimdi doğacak nasıl güzel olur felan die yanımda inadıma yapar gibi çocuk muhabbeti yapıyor kaynanam kışkırtıyor. Bana dedi yarın doğuracak git hayırlı olsun de kucağına al sev dua et banada ver diye diyor. Bende gitmem dedim git dedi gitmen dedim işimin yanında kışkırtıyor sonra eşimle birbirimize girdik eşim sinirle bana sen onun doğurmasını kıskanıyorsun dedi ben çok kötü oldum gerçekten bunları yaşamak çok kötü geri söylediğine pişman oldu ama ben Bi kere kırılmış oldum çok sıkıntılı Bi durum Rabbim hayırlısını versin bana da tüm olmayanlara da… Bana 1 veriyorsa başkalarına 100 versin benim kimsede gözüm yok öyle huyum da yok kıskanmam… Psikolojik olarak çökmüş durumdayım