Pnr06 13 haftalık ikiz, hamileyim. Geceleri gündüz kalp çarpıntım var. Tiroid değerlerim fazla ilac kullanıyorum, düzenli. Bundan olabilirmiş. Başına ma gelen var mı siz ne, yaptınız bunun için
Sifa0033 Pnr06 canım gebelikte çok normal kalp çarpıntısı ben 20. Haftamdan beri bununla uğraşıyorum 3 tane kardiyoloji doktoruna gittim. Sıkıntı çıkmadı çok şükür. Gebeliğe bağlı geneldi. Kansızlıkta yapıyormuş çarpıntı için rahat etsin istiyorsan bi doktora git ama sen
Alpaslan44 Pnr06 benimde kalp çarpıntım vardı kadın doğum doktorum kalp cereahine gitmemi söyledi gittin beni kadrolojiye yolladı her şeyime bakıldı hamilelikden olduğu söylenildi ama bende troit hastasıyım ama ilaçlık değil hamileliği ilk aylarında bakdırdım dahada bakılmadı ilk aylarda da çok az yüksekdi
Mge127 Hep oluyorsa Doktora görünün bazen stresten de olabiliyor ben de yeni dogum yaptim bazen kalp çarpıntısı varmış gibi hissediyorum. Doktora görünün geçmiş olsun
maggie Benim de çarpıntım oluyor bazen. Her zaman değil ama mesela dün akşam iki bardak çay içtim çarpıntı yaptı çay genelde bir şey yiyip içtiğim zaman oluyor ama ger zaman değil doktor olabilir dedi