Merhaba. Daha çok yeni gebeyim Doğumum kışın olacak Allah nasip ederse uzun uzun araştırmak adına bebek arabası bakıyorum. Doğum kışa denk geldiği için 6 ay kadar Bebek arabası kullanamayacağız. Kullanmaya başladıktan sonrası için ise Travel sistem çok ağır oluyomuş ve yanında verilen ana kucağı küçük ve uzun süre oto koltuğu olarak kullanılamıyor sanırım. Baston puset ise tek yönlü olduğu için bebeği göremiyomuşuz ve konforlu değilmiş. Kabin tipi varmış onlarda tentesi kısa sanki. Sizler ne tercih ettiniz yazabilirseniz sevinirim.