Arya12 Rukiye06- 8.hafta gibi başladı 20 de bitti. O günleri hatırlamak dahi istemiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ İlaç bile fayda etmemişti. Çok şükür bitti.
Atlass Rukiye06- inan 36 haftalıgım hala devam ediyor doktorum prilam yaZdı onu kullandım 4 ncü ayımdan itibaren onsuz asla yapmam 😬
Nilsin Alpsdkz34 aynı durumdayız ne kullanıyorsun canım ben primall kullanıyorum az ufakta olsa birkaç saat nefes aldırıyor
Arya12 Merve_12 doğurduktan sonra hamilelikle beraber gelen sıkıntıların hepsi geçiyor değil mi ya ? Bazen hep böyle kalacakmışım gibi geliyorda. Mesela hiç iş yapmadığım halde aşırı halsizlik gibi 🤔
Merve_12 Arya12 bana da hep böyle kalacakmış gibi geliyordu ama geçti herşey ben ilk 3 ay bildiğin yattım hiç iş yemek yapamadım eşim sağolsun işten gelip herşeyi yaptı. Şimdi uykusuz geceler başladı bıraksalar 1 ay hiç kalkmadan uyurum 🤣🤣🤣
oozgee Bende sürekli bir öğürme halindeyim. Kusamıyorum da. 6. Haftadayız. İnsallah çok uzun sürmez bu bulantı 😔
ruveydatokgoz 9+6 haftalık hamileyim 5. Haftada başladı hâlâ devam ediyor 7 kilo verdim o derece. Yemek yemeyi bırak aklıma geldiğinde bile midem ağzıma geliyor🤦♀️
Melodixxx Rukiye06- 6.haftada başladı Hiç bitmedi 31+4 olduk hala kusuyrm başa çıkma diye bir durum yok mrcburen çekiyrm yapack bişy yok
Edizinannesii Rukiye06- şükürler olsun hiç yaşamadım bulantısı canım ama tuzlu şeyler tüketmeye bak sabahları bide bulansa da miden bol su iç arkadasimdan biliyorum eğer yine etki etmezse doktorunla görüş ilaç kullan aksi halde kilo verirsin halsizlik yapar bebisine dikkat et 🌺
KubosM Canım benimde 5 haftalikken başladı. Ne su icebildim ne yemek yiyebildim. 12nci haftadayız ilaçlarla azda olsa hafifledi şuan