Cinarismom tugbaayaz boy ve kilolar aynı doktorunuz önden gittiğini yada uzun boylu olacağını söyledimi
-Minnaklarin-annesi- Tugbabayir benimkilerde bu kilodalar iştahsızlığım yüzünden yavrularım kilo alamamışlarm😔
tugbaayaz Tugbabayir kilosu haftasıyla uyumluydu ama boyu 2 hafta önde gidiyordu canım şimdi 35+6 olduk biz ☺️
Tugbabayir tugbaayaz yaa maşallah bisey kalmamış sizin☺ sağ salim kucağına al insallah canım 🙏biz de 29+5 iz🤗
1Vera_ tugbaayaz 29da sizinle aynıymışız şuanda bebeğiniz kilo ve boyu nasıl acaba ya çok merak ettim 🙈
Tugbabayir -Minnaklarin-annesi- sizin ikiz mi?Aslında bana doktorum gelişimi gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi ama burdaki kiloları görünce ister istemez kıyaslama yapıyorum😏
Tugbabayir -Minnaklarin-annesi- hiç sıkmayın canınızı doğduktan sonra bile hemen toparlarlar yeter ki sağlıklı olsunlar🙏
-Minnaklarin-annesi- Tugbabayir inşallah canım ne kadar kilo alırlarsa o kadar iyi çünkü erken doğum riskin başladı ciğer geliştirici iğne yaptılar nst de sancın çıktı korkuyorum 😔