feldspar 17 haftalığım. size de oluyomu. acaba yaşıyomu hayatta mı korkusu yaşıyorum hep. bikaç gündür de saçma rüyalar görüyorum. henüz bebek hareketleri de hissedilmiyor. elimi koyup hissetmeye çalışıyorum yok. bu vesveseyi nasıl aşıcam bilmiyorum
Bnarinn feldspar çol zor inan , 29 haftamdayım hala aynı düşüncedeyim hala kendimi alamıyorum. Ne desem boş ne söylesem telkin etmez seni ama yapma desem benee yapıyorum ama inan ben bi kayıp yaşadım analık bu hissediyorsun ya bşey olsa
NaimeYilmaz feldspar kendınızı mesgul edıcek seyler bulmalısınız yaknda hareketlerını hıssedınce rahatlıcaksınz merak etmeyn 🙏. Fazla endıse kaygı uzuntu yasadıgımz herseyı bebıslerımızde yasıor unutmayn ltfn
Deletedmom15257 feldspar dun doktora gittim bugün o korkum var 😂😂cnm annelik duygusu olmalı bu allah yardımcımız olsun onlar allaha emanet sonra bize korkmayalım yaaa 😍
Esesli feldspar olmaz mı her doktor kontörlüne kadar ödüm kopuyor bişey olacak diye. Ya bişey olduysa diye. Sonra diyorum ama kanamam falan olurdu bişey olsa diyorum rahatlamak İçin. Ama kalbi durduysa nasıl kanama olsun diyorum. En son içinden çıkamayıp Allah’ım Benin gücüm korumaya yetmez. Sen koru senin gücün herşeyin üstünde sen sağlık ver hayırlısı ile kucağıma olmayı nasip et diye dua ediyorum
Smrk Aynısı bende de oluyor gece yatarken elimi koyuyorum acaba hareket ediyo mu napıyo diye düşünüyorum. Sonra kendi kendime kötü bişey olsaydı hissederdim yada vücudum bi şekilde tepki verir diyerek uyuyorum 😑
Meltem123 O bende de var sanırım hepimizde 🤣 annelik iste bi korku oluyor birde etraftan kötü şeyler duyunca iyice depresiyor böyle düşünce geldiği zaman aklına hemen kafanı farklı şeye yoğunlaşır herşeyin daha güzel olacağına 🤗
Fatmadeniz İki gün önce merdıvenlerden inerken ters hareket ettım sol kaşığıma agrı girdı şimdi çok korkuyorum ya birşey olduysa dıye içim içimi yiyor
bebisiminannesi feldspar canim bende ilk 10 hafta falan oluyordu ama artik icim rahat ins bisey olmaz iyi düşün iyi olsun.
feldspar heralde biraz teslim olmak gerekiyor. zaten bebek ölümlerinin çoğu sebebi gelişim gerliği beya kromozomal oluyormuş. sağlıksız olmasın diye yaşamı sonlanıyor. insan her an güçlü olamıyor böyle işimiz zor 🙂
ftmaygmur Doktor kontrolünde ultrasona girerken kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor ya bebeğime birşey olduysa doktor kötü bir şey söylerse diye
Roses feldspar Ayy bunun sebebi iyi bir anne olacağını gösteriyor annelik duygusu bende çok buyuzden doktora gittim bişey olmaz inşaAllah
ilaydanurhavvat feldspar Canım bn senden daha beterdim şu an için bişey yapamazsın ne zaman ki 21. 22 haftalarda elinin altına gelen tekmeleri hissedene kadar o zman tüm bu korkular geçiyor içini ferah tut hiç birsey olmıycak ❤🤗