Dün kontrolüm vardı tam öğle saati 12de hızlıca işlerim acil diyerek muayene etti dr 37+5 haftalığım bebek başını dönmüş dedi hemen yattığım yerden acele kaldırdı bidaha ki hafta gene gel suyunda iyi dedi yolladı kaç kg bari onu deyin dedim 3 kg herşey yolunda dedi hiç bişey soramadım sinir oldum kafasını dönmüş olması normal doğum gözüküyor demek değil mi bide dönmüş olması kafasını sokmuş mu artık doğum kanalına anlamadım dr a çok fazla çatı kemiklerim ağrıyor dedim çatı muayenesi yapmadı normal dedi eve yolladı sizler ne düşünüyorsunuz