Arkadaslar 2 gun once doktora gittim , 1 cm acilman var istersen yatsiini yapalim dedi .. bende korktugum icin hayir dedim .. evim de zaten yakin hastahaneye ..48 saat icinde dogumun olur dediler 48 saat gecti ne bir agri ne bir leke bir belirti var gunumun dolmasina 8 gun var !! Artik gercekden psikolojim bozulcak .. bir yandan dogumdan korkuyorum , bir yandan cesaret geliyor gercekden birsey anlamadim .. hamilelik surecinden artik yoruldum 😢😓😥🙄