Aylinshn valla doğumu tetiklermi bilmiyorum ama hiç korkulacak gibi değilmiş onu anladım burdada korkulacak gibi değil diye yazan arkadaşlar oluyordu ama catı muayenesinden sonra kan gelebiliyor diyenler de olmuştu .maşallah ben doktorumun muayene ettiğini bile hissetmedim be hiç kanamam kahverengi akıntım bile gelmedi.35.haftada erken dogum riskiyle acilden hastaneye gititğimde ebe acılma varmı diye kontrol ettiğinde resmen bileğine kadar hissetmiştim🤭🥺