Aslihan2 Bende 6+1 suan geriden geliyormuş cok derinden duyuluyo muhtemelen küçük olduğu icin duyamıyoruz dedi bayramdan sonra gidicem tekrar cok heyacanlı insallah bende duyarım gümbür gümbür 😍❤
haticeeeyy Beyza9197 ben her kontrolumde dinliyorum okadar cok heycan verici ki gozlerim doluyo resmen 🐣💕💕 Rabbim saglikla kucamiza almayida nasip etsin 🤲
kerimannesi Beyza9197 zararliymis dr tavsiye etmiyorum dedi cunku daha cok kucuk dedi o kadsr elektrik ona yuklemeyelim dedi
papatya35 Beyza9197 bendede erken başladı ya ilk gebeliğimde hiç böyle değildi bunda hem bulantı hem halsİzlik bir de üstüne sıcaakkkk 🤦🏻♀️