Esen gidiyorum zaten acibademe gidiyorum sema ovaliyada muayenehanesinde gidiyorum ama insanin akli hep gidemediginde kaliyor ya banuda bi aklim🙂 furkan kayabasogluna bakmistim o kadar dolu ki yeni gebe almayi 2 ay once birakmis yetisemedimm🙂 siz bi fiyat araligi belirtmeyince ben banu hanimi solemek istedim tabikide butcede onemli kusuruma bakmayin yanlis anlasildiysam