Hilokk bende bu sabah 29 haftalık doğum yaptım. Aynı şekilde küvezde ciğer gelişimi yetersiz olduğundan hava veriliyor. Ben çok iyi be pozitifim çok şükür aniden oldu ama Rabbim sabır veriyor:) inşallah bizlere bağışlayacaktır hep güzel düşünelim ki öyle olsun