İyi günler hanımlar benim 8.haftada kanamam oldu ilk gün leke 2. Gün açık pembe kan şeklinde ancak sonra kesildi. Plasenta etrafındaymış kanamam ama bebeğime bir zararı yokmuş. progestan iğne ve hap kullandım sürekli yattım. Şu anda 14haftalığız aktif kanama yokmuş ama yaralar kalmış ve doktorum bu sefer plasenta ile bütünleşmiş dedi. Yatak istirahatine en az 35.haftaya kadar devam edeceğiz dedi. Şu anda sadece progestan fitil kullanıyırum. Sizde de böyle birşey yaşayan oldumu?