Damlaaaaa35 Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor 13. Hafta bu sürede cinsiyet ögrenen var mı ?? Çalışıyormusunuz çalışıyorsanız çalışma saatlerinizde düzeltme vs yapıldımı ?
[silindi] Damlaaaaa35 çalışmıyorum canım 12.haftalikken erkek olduğunu söylediler benimkiler tek yumurta ikiz bı kac doktora gttim Konya’daki peronatoloji bolumundekilerde erkek olduğunu söylediler bana
Merveeetoprak Damlaaaaa35 13+1 im bugün , geçen hafta ikili taramada doktorum çıkıntı göremedim dedi ama net bişey söylemedi, bende hissediyorum kız gibi😍 2 hafta sonra 15+2 de gideceğim umarım gösterir
Emineesen Benim 14 +4 gitmek istemiyrm aslinda ama ne bilim aguztos 10 gini giderim merak ediyor insan biliyorsun icine doguyor ama ya oyle deilse diyosun
Damlaaaaa35 Yaa bende ikili taramaya gittim bana söylemedi cinsiyeti 17ncı haftada söylicem dedi kız gibi düşündüm bende bi an geş gösteriyo diye erkek olanları çoğu 12 13de öğrenmiş sanırım :)
Ilknur74 Damlaaaaa35 bizim dokturun ultronu iyiydi baya bizede gösterdi bak bu çizgi paralelse kız v şeklindeyse erkek dedi .ben belirtilerimden erkek oldğunu hissetmiştim zaten
ZehraM2 13 haftadayız çalışıyorum bulantıdan tiksintiden bıktım 🤦♀️🤦♀️ Kusması halsizliği cabası doktorum erkeğe benzediğini söyledi sağlıkla gelsinler de hiç fark etmez