Nehirr88k Canım o haftalarda çok normal bende öyleydim hiçbirşeyi ağzıma bile sürmek istemiyordum sofraya oturduğum an midem bulanırdı salçalı yemeklerden balıktan etten tiksinmiştim 13.haftama kadar falan devam etti sonra birden iştahim açıldı sihirli değnek değmiş gibi ☺️ Azıcık sabret seninde geçicek insallah sonra hamilelik daha keyifli oluyor orta dönemleri en güzel dönemleri☺️