Cansum1 deletedmom507 ohoooo ben beler görüyorum doğumu canlı canlı sezeryanı normalı yasıyorum 7 tane çocuk dpguruyorum bir tane canavar 😄😄😄 bu hamilelik nasıl bişi anlamadım
Aysenaz deletedmom507 işe yarar mı bilmiyorum ama gece uyumadan önce eşinizin kıyafetini giyip dualarınızı okuyup yatin ben faydasını gördüm
Charlotte Ben normalde de çok rüya görürdüm, ama hamilelikte gördüğüm rüyalar kadar delicesini manyakçasını görmeidm😁 korkunç rüyalarda görüyorum saçmasapan da bi ara gerçekten uyumak istemiyordum😣😣
nesly deletedmom507 çok normal canım bende de olmuştu 16. Haftada filan geçti şükür resmen 3D gibi görüyordum
nesly deletedmom507 devam etmez Allah’ın izniyle canım bide sübyan muskası yazıyor hocalar oda iyi geliyor bi araştır istersen
Setenay BENnde hep uyku da hem uyanıkken korkuyorum herseyden. Çok vesvese yapıyorum. Kabuslarda cabası
Bannesi deletedmom507 Cnm bendede oluyodu 5 aylık olana kadar ben çareyi odama küçük bi kuran koyarak buldum. Faydasınıda gördüm şükür🙏amaaa doğum yaklaştıkça yine başladı ama son haftalarda da olması normalmiş bu arada 33 haftayı bitirdik şükür.