sdadcr Zynp01 bi sorun doktorunuza benim gittiğim hastanede 10gün içinde tekrar gidersen ücretsiz oluyor kontrol sayılıyo
Minikannesi00 Zynp01 canım özelde ,sgk an varsa 10 gün kontrol sayılıyo ,sigortan yoksa fazladan ödeme yapıyosan 15 gün kontrol oluyo ..ben muayenelere sigortam olmadığı için 2 katı ödüyorum 15 gün içinde gidersem ek ücret alınmıyor
Bernagokhan Kelimeleringucu doktor bir sakınca görmemiştir sağlık proplemi filan bende 3 hafta da bir gidiyorum 35.haftalığm
sdadcr Kelimeleringucu Yok olmaz Allah ın izniyle bi sıkıntı görmemiştir siz zaten rahatsızlanırsanız gidersiniz
Yasmiiinn Ben 36 haftaligim bu zamana kadar aylık kontrollerim oluyordu ayın başında gittiğimde bana ayın sonunda gel ondan sonra 2 haftada bir cagircam dedi seninki sanki erken vakitte demiş onu.. zaten 10 günlük muayene süren var o 10 gün içerisinde tekrar gittiğin vakitte ücret almıyorlar canım yoksa hastanelere para yetistiremezdik diğer türlü 🤦🤷